Pigg och allert!

Imorse när jag vaknade satte jag på mig varma kläder, drack ett glas vatten och gav mig sen ut på en promenad. Så härligt väder ute! Det var rätt kallt i början, men när solen kikade fram blev det riktigt skönt. Solen påverkar verkligen temperaturen. När jag gick hemifrån visade termometern nästan -16 grader och när jag sedan kom hem igen visade den -5 grader. Nog för att termometern sitter mot en vägg där solen legat på, men ändå!

Morgonpromenader innan frukost måste vara ett utav de bästa sätten att börja dagen på!



Kommentarer
Postat av: Madde

-5! Även -16 lät härligt...är ju närmare -30 hemma dagarna i ända :P

2010-01-08 @ 17:26:21
URL: http://cochise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0