I like it!

Det går bra nu!
Idag har jag jobbat igen, 9-16, på samma avd. som förra veckan. Kul=)
Sen fick jag ett samtal från familjedaghemmet i Ljusdal som jag hade anställning på innan jag började plugga i Gävle. En personal var sjukskriven januari ut och antagligen längre, så de undrade om jag kunde jobba heltid tills hon var redo att komma tillbaka. JA TACK! De har öppet kvällar och helger också, så det ger ju OB, plus att jag kan vara ledig några dagar mitt i veckan om jag jobbat helg. Perfekt! Då kan jag vara i Gävle en hel del iaf:) Det kan inte bli bättre!:D (eller jo.. det skulle väl vara ett jobb i Gävle då, men det här är näst intill perfekt) :D
Jag är så GLAD!
Jag ska antagligen få jobba 3 veckor här i Gävle, i slutet av februari, början på mars också, då en personal ska ha semester. Det är inte hundra klart än, men dyker det inte upp nåt annat så...
Plus att jag har kvar jobbet på konserthuset, vilket ger ännu mer jobb (pengar)!!

Som sagt, det går bra nu!:)



Kommentarer
Postat av: Madde

Men härligt!! Man får gratulera så mycket för allt jobb :) Kul att du kommer till ljusdal, då kanske man hinner umgås lite mer :)

2010-01-11 @ 19:23:32
URL: http://cochise.blogg.se/
Postat av: Lisa

Va roligt för dig!! =) Skönt att allt verkar lösa sig efter plugget. All lycka önskar jag dig!! :)

kramkram

2010-01-12 @ 10:39:33
URL: http://lisentott.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0