Hallå påre träningsvärken!

Imorrn kommer jag garanterat ha träningsvärk.. i heeela kroppen! Jag följde med Emilie o Pontus till Pace ikväll o körde ett pass. Riktigt skönt, men jobbigt!
Började med löpning på bandet, knät höll, wehoo! Sen blev det rundan med alla redskap, jag är ju inte en van gymmare så de va en jäkla tur att jag hade Emilie före mig så jag kunde tjuvkika på henne:) Jag har iaf konstaterat att mina armar är totalt otränade, å då menar jag verkligen totalt!! otränade, hej å hå! fick mjölksyra på en gång..
Imorrn efter jobbet så väntar en långpromenad för att, förhoppningsvis, minska en del av träningsvärken..

Jag är så glad att jag har Emilie hemma i Ljusdal den här veckan! Det gör så mycket att ha någon att umgås med på kvällarna. Extra bra att vi bor på samma gata:D

Nu ska jag lösa korsord med mamma o pappa innan det är dax att krypa ner! (pensionärsvarning, ja vet) ;)


Jag måste bara dela med mig av en situation på jobbet idag:

På morgonen sitter jag vid bordet med en flicka som ser jättetrött ut och bara gäspar..

Jag: Är du trött idag?

Flickan:  Jaaaa, (suck) jag åt ju massa gäspar hemma idag.

Ja jag säger då de.. barn har svar på allt! Är man trött så har man självklart ätit gäspar:)



Kommentarer
Postat av: Malle

Blir du i ljusdal hela veckan? Jag o Bellis kommer nog mellan torsd-lörd eller nå sånt. Kanske kan träffas en sväng då? :)

2010-01-26 @ 13:28:48
URL: http://marlenejonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0