Avatar

Imorrn bär det av till Uppsala. Vi är 10 pers som åker iväg för att se Avatar i 3D. Ska bli kul! Jag har aldrig sett nån film i 3D förut så det ska bli häftigt! Innan bion blir det stan också, får väl se vad uppsala har att erbjuda, tror faktiskt inte att jag gjort stan där förut..

Jag har bestämt mig för att föja med till fjällen också, om ungefär 1 vecka. Jag åker ju inte utför, så därför har jag varit väldigt tveksam, men vi ska nog hyra längsdkidor en dag, plus att man nog kan roa sig iaf:) Det ser jag verkligen fram emot nu, vi blir nog ett härligt gäng!

Nu ska jag återgå till paradise hotel;)

Kommentarer
Postat av: Carina

Jippijippijippijippiiiiiii!!!!! Snöänglar! Varm choklad i en snödriva! Längdskidor i solen (??)! Mysiga uppesittarkvällar med pratpratprat! Du kommer inte ångra dig flicka!!



:)

2010-01-06 @ 00:43:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0