Fredag 17 Dec.

Jag är blek och grå, trött och orkeslös, fortfarande förkyld och har svin-ont i halsen och är jävligt trött på att vara sjuk... Ge mig kraft för satan!! (och en bra hals, tack)
Men mitt i denna pissgråa svacka så överväger ändå LYCKA!! Jag är kär så in i bomben och lycklig på ett sätt som jag aldrig förut varit<3
Jag tar mitt pick och pack och tar ett tidigare tåg hem till ljusdal (eftersom jag blev hemma även idag). Ikväll ska jag fira mín älskade mamma som fyller år och resten av helgen ska jag och Ante fixa där hemma så jag kan börja flytta in mina saker snart:)


Kommentarer
Postat av: Elin

Vad jag är glad för din skull vännen!

2010-12-17 @ 14:31:55
Postat av: Malle

Åh, jag är också såå glad för din skull. Du förtjänar all kärlek i världen!

2010-12-17 @ 16:09:18
URL: http://marlenejonsson.blogg.se/
Postat av: josephine

Va kul, du ska va lycklig tjej då mår jag oxå bra <3 Hoppas halsen ger sig nu oxå bara så du blir frisk.

2010-12-18 @ 11:46:20
URL: http://annanordquist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0