Överallt..

Idag har jag och Elin gjort våra första intervjuer, det gick galant, inga problem alls! Så nu tar vi HELG! 
Nu ska jag småstäda lite här hemma, käka lunch, tvätta (om det finns nån tid), rota i garderoben efter turkosa kläder till Carinas fest, möta upp Helen för solning och sen ha idolkväll här hemma. Helen kommer att bo hos mig hela helgen, myspys!:)

                                                                                           
                                             jag kan sitta flera timmar 
                                              jag kan gå igenom allt 
                                               det tog slut för längesen 
                                                 men du är
överallt....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0