Härliga helg!

Idag tog jag mig en sovmorgon, gjorde i ordning en rejäl frukost och sjönk ner i soffan! Här sitter jag fortfarande och myser i morgonrocken. Så jäkla skönt!
Ska nog sitta kvar ett bra tag till också.. bara vara! Precis så som en helgförmiddag ska vara.

Jag ska nog ta tag i lite städning senare, iaf plocka undan och dammsuga. Senare ska jag möta upp mina underbara flickor för en kvällsfika på stan, bowling och sen film här hemma. Kommer bli en kanonkväll:)

Igår var vi hemma hos Marie och tittade på deras nya lägenhet och hade idolkväll med massa gott, fruktsallad, nötter, chips, morötter och dipp. Riktigt trevligt!

Nu ska jag fortsätta njuta av mitt lördagsmys:))


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0