Fredag

Nu har jag kommit hem från första jobbet för dagen, varit ute i Hille med kidsen. Jobbade på samma avdelning som Ingid och då går tiden alltid lite fortare! Gjorde bl.a. ansiktsmålningar och sen lät vi minstingarna leka konstnärer i målarrummet, vilka charmtroll alltså:)
Nu ska jag snart bege mig iväg på mitt andra pass, fast den här gången är det på konserthuset. Tror det var en hyffsat kort konsert ikväll, vilket känns rätt skönt, så jag hinner hem o slöa lite i soffan innan läggdags.

Imorrn tar jag tåget hem till kära Ljusdal, Helen fyller år och det ska såklart firas! Ska även hinna med lite tid med mor o far och hjälpa till med renoveringen i hallen, måla får nog bli min uppgift:)

Trevlig helg!

Kommentarer
Postat av: Tove

Hahaha! Ja det är synd om oss som är så GAMLA! faktiskt så har jag kännt mig snäppet äldre denna vecka efter den incidenten:)fastän att jag vet att de är dom som är små! Vi är alldeles, alldeles lagoom:)

2009-10-09 @ 23:25:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0