Bomullsklackar

Idag var jag och Elin iväg och kollade när Inkan spelade innebandy. Det var så kallt i hallen, och när man inte har några tjocksockar med sig blir vantarna det enda alternativet. Å vips hade jag ett par klackskor på mig! Stiligt va?=) Tummarna ger rikitgt snygga klackar! Hahah!



Igår var det tjejkväll hos Carina, riktigt trevligt! Vi käkade massa onyttigt, drack vin, kollade på idol och pratade en hel del tjejsnack, precis som det ska va=) Senare bar det iväg ut på heartbreak, eller förlåt mig; köttmarkanden!! Vidriga människor det finns alltså! Bara för att man befinner sig på ett dansgolv så betyder inte det att det är fritt fram att taffsa, kladda o äckla sig. Det är inte ok!!

Ikväll blir det dock ett återbesök på köttmarknaden, ska först till Räkan på en försenad 25-årsfest! Hoppas på vettigare människor ute idag!=)

                                                                 


Här är järngänget från igår!


Trevlig helg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0