Bakslag

Kom nyss hem från sjukgymnasten.. Det blev tyvärr ett kort pass idag.
...I tisdags gjorde det riktigt ont vid en övning och sjukgymnasten trodde att vi gått för fort fram och att det blivit för mycket för knät. Jag hoppade över just den övningen och körde vidare utan problem. Idag hände samma sak igen så nu måste jag tydligen vila från sjukgymnastiken i 2 veckor eftersom att knät är överansträngt. Jävla skit!! Jag som var beredd att lämna rehabträningen nu. Som tur är så får jag fortsätta med spinningen.. just de här två veckorna iaf.. Tyvärr tror ju sjukgymnasten att det kanske kan vara någon snedbelastning i just spinningen som gör att det blivit överansträngt nu. Det visar väl sig efter dessa veckor då.. Gaaahh! Orka vänta och se.. jag vill köra igång på riktigt nu ju!!

Tålamod, tålamod, tålamod...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0