Weekend in Norway!

  
Nu har jag varit kass på att uppdatera här!! Dax att göra något åt de...

Förra helgen tillbringade jag hos syster i Oslo, rikitgt najs=) Firade 17:e maj och segern i shlagern!
För att slippa läsa om allt vi gjorde får ni se lite bilder istället.



            

 
          

              

  

Galet mycke folk, norrmännen är galna när det gäller 17:e maj! Ska det firas så ska de=) Mycket häftig upplevelse!




Idag har jag fått undan massa skitgöra!
Plockat undan en massa kläder som legat och drällt överallt, gjort mig av med ett rejält diskberg, dammsugit och bytt gardiner. Nu är jag nöjd och ska njuta av renligheten så länge den varar!=)

Hallå påre!

Kommentarer
Postat av: SaraL

tack själv. tusen tusen tack! sååå kul att ni kom! :D

2009-05-24 @ 22:23:44
Postat av: Emilie

Såg ju riktigt härligt ut det där! Norrmännen verkar veta hur en nationaldag ska firas!

2009-05-25 @ 19:43:09
URL: http://emiliehedberg.blogg.se/
Postat av: Josephine

Kul att du kom o hälsade på, riktigt trevlig helg blev de :D

2009-05-25 @ 19:45:50
URL: http://annanordquist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0