Kvällsmål

Nu är man färdigjobbad för kvällen...
Sitter och smaskar i mig en smoothie, kände mig hungrig när jag kom hem, men tyckte att det kändes för sent för att ställa sig och laga mat vid halv 10 så då blidde det en hallonsmoothie istället.. mycket gott!

Hade  egentligen velat krypa ner och läsa nu men boken lästes ut igår och har ingen på lager heller.. nån som har ett bra tips på läsning?
Förr älskade jag att läsa men har tappat det intresset under högskoletiden pga all studentlitteratur. Nu ska jag försöka hitta tillbaka till läslusten igen!



Kommentarer
Postat av: Milla

Känner igen det där med minskad läslust. Jättesynd, för man kan verkligen slappna av med en bra bok.

Tack själv för senast! Nu måste vi göra upp planer om nästa dejt. :) puss o kram

2009-05-11 @ 00:48:15
URL: http://www.metrobloggen.se/camillaaa
Postat av: Inkis

Jag tycker du ska prova Karin Alvtegen. Inte Saknad eller Skam dock. De var en besvikelse. Men finns två st hon skrivit som är riktigt spännande. Jag har lite böcker hemma som du kanske vill kika på. Sån där lättsmält tjejlitteratur mest, men även nån lite mer seriös. Puss!

2009-05-11 @ 21:30:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0