Högskolan?

Ibland undrar jag om jag backat tillbaka till högstadiet igen.. Just i den här mattekursen vi läser nu så känns allting helt värdelöst, lärarna, upplägget, innehållet, ja precis allt.
Den ena läraren är någon slags forskare och inte alls på våran nivå, han pratar som en sengångare går och "ehm:ar" heeeela tiden! Den andra läraren är lågstadielärare och den enda erfarenhet hon har från förskolebarn är hennes jävla barnbarn som hon ger exempel ifrån varannan minut! Vi blir helt svettiga av allt hissande av intresseflaggor kan jag lova!!
Idag skulle vi iaf ha dugga (altså en "minitenta") Läraren börja prata om att den andra läraren egentligen hade hand om duggan och att han därför trott att hon skulle ordna papper till oss.. Så han frågar lite försiktigt om vi kan stå för skrivpapper själva.. Ja men va fan, de är väl klart vi kan! Sen när själva duggan ska sätta igång så får vi inte ens några frågor att besvara, näe.. då ska vi skriva ner allt vi kommer ihåg från det vi pluggat in.. låter vettigt va?! Jag kan nästan lova att snubben inte ens hade nån aning om vad provet skulle gå ut på.
Det kändes iaf bra, så tror jag klarade de.. Meen jag kan inte sluta vara irriterad på denna jävla värdelösa högskola! Vi går inte på högstadiet längre!! Sluta ge oss massa utfyllnadsuppgifter bara för att.... Stackars de satar som får sitta och läsa igenom alla utvärderingar på denna värdelösa mattekurs!



Så.. då var det sagt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0