God morgon!

Det är faktiskt en rätt så god morgon trots alkoholintaget igår!
Som vanligt nu för tiden så vaknar jag tidigt, även imorse såklart! Kl.7 var det slut på sovandet.. Visst är det skönt att vakna i tid, men 7 känns lite vääl tidigt dagen efter fest! Huvudet kändes som en blyklump då, men nu efter en dusch och lite mer uppvaknande så känns det helt ok. Vägra huvudvärk idag när man ska glassa i solen=)

Kvällen blev iaf himla lyckad, satt ute i kvällssolen hos Elin med mina underbara flickor och sippade vin innan det var dax för kåren. Väl där dansades det för fulla muggar och jag gjorde några försök att tömma baren;)

Nu håller jag på att grejjar lite frukost, äggen har snart kokat klart så ska mysa ner mig i morgonrocken med tidningen framför mig. Sen hoppas jag att resten vaknar snart så vi kan ge oss ut i det vackra vädret!
 
Ha en trevlig dag! =))



Kommentarer
Postat av: Emilie

Ush va tidigt, men jag vet vad du menar..tror det kallas att bli gammal! men jag vet oxå ett botemedel, jobba som en galning och åk sedan hem till friden i Ljusdal, det knockad mig totalt..tror inte jag sovit så mycket på evigheter! =)

2009-05-30 @ 10:01:35
URL: http://emiliehedberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0