Upp och ner, ner och upp....

Kom nyss hem från Karin.. drack te, käkade fruktsallad och kollade twilight.. har inte bestämt mig än om jag gillade filmen eller inte.. början va konstig o slutet likaså.. men mitten helt ok! Det kanske är en sån film som man ska se flera ggr för att gilla.. Iaf.. mycket trevlig kväll!

Så.. nu tänker jag faktiskt avreagera mig lite.. utåtsett är jag nog på ganska bra humör just nu.. men...

Jag är så trött och less.. Ingen motivation till nånting och allt går upp och ner.. minsta lilla grej kan ge mig världens dalar... jag sjunker in i mig själv och blir nedstämd..(när jag är ensam)  samtidigt kan jag även helt plötsligt vara jättelycklig och tycka att livet leker! (Vilket jag egentligen borde känna nu!!) jag funderar mycket.. ju mer jag funderar desto krångligare blir det.. Jag vill att det ska bli rätt ju! Jag blir alltid så osäker och velig.. varje gång!!!

Ska iväg till läkarn imorrn igen också.. det gör inte saken lättare..eftersom att jag inte känner mig bra i knät än blir jag orolig och rädd.. hur lång tid ska det behöva ta?! Jag vill inte gå runt som en halt höna längre.. visst, jag är väl bättre än vad jag varit, men näe, nu står det helt still.. ingen förbättring på ett bra tag! Jag vill kunna gå normalt, springa, hoppa, va fan som helst!!

Jag behöver börja träna igen!! Tror det är just det som är felet.. så om läkarn återigen förbjuder mig att träna imorrn så tänker jag ge blanka faaan i de och sätta igång ändå.. jag orkar inte va så här upp och ner längre!!

Imorrn åker jag hem till Ljusdal iaf.. ska faktiskt bli skönt att komma ifrån och rensa tankarna i hälsingeluften några dagar..

Jag lever i en berg- och dalbana just nu.. och jag hatar verkligen karuseller!!

Lite sömn på de här så... ny dag, nya tag!

Gonatt!


Kommentarer
Postat av: Milla

Lilla halta hönan! Hoppas det blir bättre snart gumman. kramar!

2009-03-10 @ 12:19:20
URL: http://www.metrobloggen.se/camillaaa

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0