Bakis och skakis!

Igår var det tänkt att det skulle bli en lugn kväll med bio.. så blev det inte riktigt!:P
Vi köpte hem sushi och drack vin istället, sen blev det brända bocken o sen vidare på goya! Jag är ju inget fan av goya egentligen men igår var det riktigt lyckat faktiskt. Träffade mycket kännt folk och det var bra musik i rosa rummet, synd bara att de ska vara så förbannat trångt där inne! Iaf, en mycket lyckad kväll=)

Idag mår jag som jag förtjänar, fy!!
Huvudet dunkar och är alldeles snurrig.. har nyss fått i mig lite frukost så ska väl förhoppningsvis kännas bättre snart. Ska iväg o träffa Karin om en stund, sen bär det iväg till stugan ikväll, ska bli skönt med en lugn myskväll ute i skogen, god mat och trevligt sällskap. Godispåsen är också ett måste!

Nu ska jag hoppa in i duschen och försöka bli människa igen!

Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0