Redo för träning!

Kanske inte fullt ut, men nästan iaf=) Jag får fortfarande inte ge mig ut och springa, spela innebandy eller fotboll, däremot ska sjukgymnasten göra i ordning ett träningsschema med början på tisdag. Wihooo, ja är på g igen!!!
Han sa att cykling var helt ok också så nu funderar jag på att skaffa ett spinningkort. Jag vill sätta igång på en gång egentligen, men ikväll får de bli läsning för att jag ska hinna med. Kanske ett pass på söndag=)

Jag fick tyvärr ett negativt besked av sjukgymnasten också.. efter att ha undersökt, klämt o kännt så trodde han att det kunde vara nåt galet med både inre korsbandet och menisken ändå:S Låter inget vidare.. korsbandet kunde jag genom att träna upp musklerna runt omkring bli bättre av men menisken var man tvungen att operera om det nu är så.. borde inte en läkare kunna se sånt?! iaf.. sjukgymnasten var ju inte helt säker på sin sak, men symtomen tydde tydligen på de.. han bestämde sig iaf för att jag nu ska komma igång med träningen först så får vi se hur knät reagerar. Jag hoppas att mina besvär ska försvinna med träningen! Det känns skönt att jag är i goda händer nu för den här karln verkade väldigt kunnig och engagerad!

Nu: middag o sen läsning...


Kommentarer
Postat av: Madde

va kul att du äntligen får komma igång och träna igen så mycket som du längtat efter det =) ...håller tummen att det inte är menisken nu

2009-03-19 @ 18:19:35
URL: http://cochise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0