Ny design!

Vilken fin blogg jag fått:)
Det tackar jag Madde för!! Hon hade tråkigt igår kväll och frågade om hon fick göra om min blogg, självklart!! Hon tycker ju att det är kul att pyssla o grejja med sånt och duktig är hon!:D

Kom nyss hem från skolan, riktigt bra dag! Massage, olika slags beröringsövningar och avslappning, intressant att beröring är så pass viktigt, livsavgörande i vissa lägen t.o.m, fascinerande!! Lite sorgligt att det är sista dagen på rörelsen imorrn, jag skulle kunna läsa det här heeela terminen!! men musik och bild blir nog också skoj!

Imorrn ska vi iaf vara ute och åka skidor hela dan, så det blir till att packa ryggsäcken med varm choklad, kaffe, korv & bröd o lite fika. Skönt med en utedag, va längsen nu=) Känns som man går på lågstadiet igen.. haha.. men jag trivs!!

Nu: middag o sen skriva klart en text!

Kommentarer
Postat av: Milla

Ohh tjusigt det var här då! :) va mysigt med skidåkning och korvgrillning!

2009-03-05 @ 17:59:17
URL: http://www.metrobloggen.se/camillaaa

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0