Lightwalley

Nu är jag i Ljusdal.. skönt att komma hem en sväng!
Träffade Madde o Elin igår, lunchade på finess efter att jag vart o fixat håret.. Hux flux satt jag i bilen och var på väg till Enånger med Madde.. hon skulle hämta en fågelbur och ville ha sällskap=)  Vi åkte in till Hudik och hälsa på Malle och hennes familj också, inte varje dag man har vägarna förbi Hudik så man läre ju passa på! Köpte ju med oss muffins också men de hade ju gått ut för 2 dar sen! Mumma kardemumma! Tur att Malle fixat kladdkaka:P

Min mamma fixar o grejjar alltid en massa när jag ska komma hem... I tisdags hade hon köpt hem semlor och  igår lagade hon strömming (vilket jag älskar!) Man lever verkligen lyxliv så fort man kommer hem=) Efter hon slutat jobbet idag ska vi ta en promenad i solen, jag ska trotsa knät och ta en långpromenad tror jag! Känns som det skulle behövas!

Iaf.. va ju på återbesök till läkarn i tisdags innnan jag åkte hit.. Den här gången sa han att det var en vridning i knät och att rehabiliteringstiden skulle ta lång tid.. Men jag har iaf fått en remiss till en sjukgymnast så nu jäklar ska jag bli bra! Känns skönt att få komma till nån som kan hjälpa mig! Så snart ser ni mig springandes ute i boulognern!=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0