Heldag med mamma!

Jag har haft en riktigt skön dag idag!
Mamma kom vid 10 imorse, strosade runt på stan, käkade lunch o strosade lite till. Lite shopping blev de, nya skor o en tröja. Fick bidrag av min snälla mor=) Sen gick vi hem till mig o fikade innan det var dax för henne att ta tåget hem igen. Inte ofta vi får såna här dagar nu för tiden men det är underbart när det väl händer!


Igår kväll var vi ju på church street, riktigt god mat och trevligt sällskap!! Mycket skratt, som vanligt=)
Bjuder på några bilder:


                        





Nu har mamma nyss åkt hem igen och jag sitter och kollar på bandyfinalen, hoppas Edsbyn håller traditionen och tar en vinst även i år!!  Hade vart kul att vara där, men får bli nästa år ist=)

Ikväll/natt är det jobb som gäller.. nån slags folkmusikfest.. inte så vidare värst taggad, men jag får se fram emot lönen i april istället!

Nu: middag och ombyte till jobbarkläder!

Trevlig lördagkväll!

Kommentarer
Postat av: sara

men guuuuud va fuskigt!! Älskar deras mat, och drinkar!!

2009-03-21 @ 20:47:46
URL: http://sara1988.blogg.se/
Postat av: Frugan

Åh folkmusikfest, vad skoj ju!

2009-03-21 @ 21:42:54
Postat av: J.

Saknar dig systeryster <3

2009-03-22 @ 11:41:02
URL: http://annanordquist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0