Heldag med Hella!

Idag gav jag blanka faan i allt jag behöver göra och bokade en dejt med min vän Hella ist, mycket bra val om jag får säga det själv!=) Vi strosade runt på stan och gick sen på waynes och satte oss med en varsin smoothie, satt där ett bra tag och snackade skit och lyssnade på bebisar med väldigt underliga och annorlunda ljud;) Skön dag!

Sen begav jag mig hemåt och lagade moussaka, inte varje dag jag lagar riktig mat från grunden när jag är själv. Men idag fick jag nåt ryck och grejjade och donade i köket, trallade för mig själv och sprang runt med disktrasan och fejjade medan maten var i ugnen..  Var väl lyckan över att slippa plugga en dag som visade sig kanske?=)
Jag har iaf tagit igen min alldeles för långa pluggpaus och varit duktig och skrivit ihop en del på 10-timmarsuppgiften.
Nu blir det tvn resten av kvällen, pluggandet får fortsätta imorrn!

Förresten, va iväg o tränade hos sjukgymnasten imorse, gick rätt bra, va rikitgt skönt att få svettas lite igen! Dock tror han fortfarande att det är korsbandet och menisken som spökar...men jag ignorerar dessa tankar just nu!

På återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0