Effektiv dag

Fixat o grejjat lite idag.. ringt ett antal samtal, bl.a. till sjukgymnasten, dock inget resultat eftersom jag prickade in fel på telefontiden, (nytt försök imorrn), lämnat in ansökan om bostadsbidrag på försäkringskassan, handlat, försökt fylla i försäkringspapper om knät vilket inte är det lättaste och har faktiskt fått undan lite plugg också.. 2 texter som ska vara klara på onsdag, båda är påbörjade och en är nästan klar! Eftersom jag jobbar både dag och kväll på onsdag gäller det att jag bli klar imorrn.. Därför har jag o Elin har planerat in en dag i bibblan. Man känner sig så frånvarande från skolan nu för tiden..Dyker upp var tredje vecka ungefär..  Trycka in distanskurser på de här viset! värdelöst! Jag har valt campus av en anledning!

Nu ska jag strax iväg och jobba igen.. Så glad att jag har det! Bättre jobb kan man inte ha=) kanske överdriver lite, men speciellt ansträngande är det inte, man får träffa massa människor som oftast är glada och förväntansfulla och humöret smittar ofta av sig på oss i personalen.  Ett extra plus är ju när det är bra artister också:P

Nu ska jag knåpa ihop några rader till innan det är dax att traska iväg!




Kommentarer
Postat av: Malle

Jaa, jag är riktigt avis på ditt jobb!

2009-03-16 @ 19:02:16
URL: http://marlenejonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0