Det luktar vår!

Jag tror banne mig våren har kommit nu, förhoppningsvis för att stanna! När jag o Elin gick hem från skolan idag kändes det verkligen som vår, solen sken och jag hade lätt kunnat ha min vårjacka ( som tyvärr inte finns för tillfället) Jag vill ha en mörkbrun skinnjacka, men tammetusan att det ska finnas nån som faller mig i smaken nånstans!

Blir ett kort inlägg ikväll, har redan gjort mig i ordning för natten, börjar halv 8 imorrn och slutar nog inte förrän tidigast 22.. Lite halvdrygt, men de funkar nån enstaka gång! Hinner hem o slänga i mig middag  mellan jobben, bra de iaf=)

Gonatt gott folk!


Kommentarer
Postat av: Madde

Jag har använt min vår/sommar-jacka flera gånger redan när jag varit ute och gått. Så du får nog rappa på lite att hitta en vårjacka innan du svettas ihjäl! :P

2009-03-17 @ 21:42:49
URL: http://cochise.blogg.se/
Postat av: Milla

Haha, jaja :P men hur är maggoten då? är den rosa och fin eller är det som fluglarver, vita, smått genomskinliga och vidriga? ;)

2009-03-19 @ 12:42:47
URL: http://www.metrobloggen.se/camillaaa

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0