Dax för jobb!

Nu var det ett tag sen jag jobbade på konserthuset så ska bli kul att komma tillbaka ikväll.. Blir en del framöver också.. Ikväll, på söndag, måndags, onsdag och lördag.. Klirr i kassan! Plus att jag ska jobba på milbo på onsdag=)

Nu är jag tillbax i Gävle.. vart iväg o lämnat tillbaka geflepedagogernas internetdosa på banken, yejj!! Jag är fri från allt ansvar med pengarna nu! Ska bara njuta av sista året på högskolan!! Visst har jag trivts bra i styrelsen, haft mycket skoj med folket runtomkring och lärt mig massor men kände att det var dax att lägga de på hyllan det sista året.
Känns rikitgt skönt nu!!:D

Nu ska jag ta en svängom med dammsugarn och sen leta fram jobbarkläderna i klädkammarn!

Trevlig fredagkväll gott folk!=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0