Svar

Nyss ringde de från ortopeden i Gävle, de hade fått röntgensvaret så nu har jag fått en tid hos läkarn nästa vecka.!! Det tar sig!!=)
Jag ska ju såklart till min favoritläkare som verkligen är superduktig på svenska och som har en finkänslighet som inte är att leka med! ( Jag är inte alls ironisk) 
Mina röntgenbilder hade ju tappats bort också så Cityakuten lära skicka nya! Förvånad? Nej!
Jag hade önskat att läkarsekreteraren, som till skillnad från läkarnen var  jättetrevlig och tillmötesgående, kunde ge mig svaret över telefonen, men hon hade som sagt inga bilder och det måste vara en läkare som bättre kan förklara..


MEN nu är det förhoppningsvis snart slut på sjukhusbesöken och jag ska äntligen få svar på vad det är för fel på mitt satans knä.. Hoppas det är något litet,litet som lätt går att fixa!

Snart är jag ute i löparskorna igen!=)

Tänk positivt, tänk positivt...


Kommentarer
Postat av: Karin

Hoppas du får ett positivt svar så att vi syns ute i motionsspåren snart vännen. Puss och kram

2009-07-10 @ 13:25:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0