Tröttisch

Jag tror att helgens  alla missade sömntimmar kommer efter nu..  Höll på att somna flera ggr på jobbet idag! Ikväll ska jag banne  mig lägga mig i tid, innan kl.23 ska jag sova, så äre bara!

Konversation från dagen på jobbet, mellan två pensionärer som precis har slagit sig ner i fåtöljerna efter en promenad:

- Å va skönt de va med lite frisk luft!
- Jaså har ni varit ute på promenad?
- Javisst, var inte du med då?
- Nej jag har då inte varit ute på promenad.
- Nähä, så du va inne och dukade kanske?
- Ja ute har jag då inte varit.

Det roliga är att de båda gjorde sällskap under hela promenaden och det hann knappt gå 2 min innan konversationen började..  Haha... Inte lätt att bli gammal och glömsk eller!


Kommentarer
Postat av: Madde

haha känner igen det där :P

2009-07-22 @ 15:32:21
URL: http://cochise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0