Sthlm

Imorse mötte jag upp min söta vän Carina på stationen, där vi tog tåget mot storstan. Tack gode gud att du följde med, annars vettetusan vart jag villat bort mig!!=) Jag har ingen vana alls i huvudstaden så jag ensam i vimlet hade nog inte slutat på ett bra sätt.
Iaf.. det blev en kanondag med strosande i affärer, lunchfika på ett riktigt mysigt ställe, massa tjatter och tillslut magnetröntgen. Jag ska tydligen få svar inom en vecka så vi får väl se vad det visar..

Appropå hallonsylt...Idag när vi satt och fikade så flög det in en liten fluga i mitt öga, jag försökte få ut den men hittade den aldrig. Tänkte att den hittar väl ut förr eller senare.. Jotack! Nu ikväll när jag skulle tvätta mig kikade flugan fram i ögonvrån!! Heldag i Lindas öga, inte fy skam! Hahahaaa..

Nu är jag i Ljusdal igen för jobb tors och fre.. Det kommer bli ett himla farande den här sommarn!

Gonatt!

Kommentarer
Postat av: Milla

hahaha :D

2009-07-02 @ 17:38:53
URL: http://www.metrobloggen.se/camillaaa
Postat av: Carina

Tack detsamma hjärtat!!

Men va rolig du är! Appropå hallonsylt?? Va? Och vad har hallonsylt med fluga i öga att göra? Hahaha..

2009-07-02 @ 19:16:53
URL: http://www.minapysselblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0