Söt som socker!

Idag har jag haft besök av kusin-Camilla och lilla Ida, blev en heldag på stan med lunch- och fikapaus hemma hos mig.
Riktigt trevlig har det varit med mycket skratt och tokigheter, som vanligt när Camilla är i farten=)
Vi umgås alldeles för sällan för att bo så pass nära varann, skärpning på den fronten!

Jag har förstått att jag verkligen har tappat styrka under mitt vääldigt långa träningsuppehåll, för jävlar anåda va ont i armen jag har nu!! Antar att det är träningsvärk efter att ha burit på Ida så gott som hela dagen. Visst, hon kan ju sitta i vagnen också, men jag har så svårt att låta bli att bära på den lilla solstrålen! Det får helt klart vara värt värken nu=)

Nu ikväll har jag varit hos Räkan och kikat film, en bra avslutning på denna dag!

Kommentarer
Postat av: Malle

V. 31 jobbar Tommie igen så då vore det kul med sällskap. Isabelle fyller ju år den veckan också så då måste du komma förbi på tårtkalas :)

2009-07-15 @ 09:33:19
URL: http://marlenejonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0