Orm-möte

Blev en seg dag till en början..
Bestämde mig iaf för att ta en promenad i förhoppning att bli bättre i förkylningen. Tänkte att frisk luft skulle göra susen! Jag, Marianne o Jenney åkte iväg till Hemlingby för en runda i spåren. Va riktigt skönt att komma ut och rensa skallen.
Men jag var nog lite väl entusiastisk, när vi väl gått klart var jag helt svimfärdig.. haha.. var tvungen att sätta mig ner, annars hade jag tuppat av.. men men.. frisk luft fick ja iaf! Vi träffade på en huggorm också.. men de blev bara en snabbvisit för jäävlar va fort ja sprang förbi.. äckliga djur!!

Nu väntar kvällsfika på stan och sen bio, Public Enemies med Johnny Depp.. Är inte filmen bra så vet man ju garanterat att man har nåt fint att titta på iaf:)

Kommentarer
Postat av: Madde

Ja Depp är inte fy skam! Inte herr Engman igår heller haha ;P Du får skriva recension om filmen sen så man vet om man ska se den...av annan anledning än ögongodis alltså ;D

2009-07-30 @ 19:27:42
URL: http://cochise.blogg.se/
Postat av: Emilie

Linda du kanske borde vila av dig förkylningen som vanligt folk. Sen när är det bra att ut och springa och ut och gå när man är sjuk?! Ta det lugnt istället och njut av godiset på bion, både för ögonen och smaklökarna!

2009-07-30 @ 20:21:15
URL: http://emiliehedberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0