Kärt återseende!

Igår var det söndag, vilket betydde partysöndag på järnvägs! Kvällen spenderades med Adele och några andra härliga människor! Det var riktigt kul att träffas igen, va verkligen på tiden=) Något som måste göras om snart igen!!

           

 


Idag har jag och mamsen haft en heldag i Valbo,blev inte så värst mycket shopping men trevligt hade vi iaf! Strosade runt på ikea och avslutade såklart med en kotlettrad=)
Nu har mamma åkt hem och jag halvligger i soffan och orkar verkligen inte göra nåt annat heller.. Blir nog en tidig kväll ikväll med tanke på att jag inte kom hem förrän vid 4 imorse.. Jag är mer död än levande just nu..

Nu ser jag fram emot en veckas ledighet utan några som helst planer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0