Lightwalley igen..

Då var man hemma i Ljusdal igen efter ungefär en vecka i Funäs! Har haft det himla bra o träffat underbara människor=)
Vi bodde på ett vandrarhem. vilket jag verkligen rekommenderar eftersom man träffar mycket nytt folk! Det blev längdskidåkning, promenader, mys vid brasan med en bok och lite annat smått o gott..
Visst är det skönt att komma bort ibland men när man väl är hemma igen uppskattar man t.ex. sin säng väldigt mycket. Vi bodde på kanske 10 kvm(högst!) på fyra personer och sängarna var väl kanske inte världens skönaste så jag kan lova att jag sov som en stock i min egen säng inatt! För övrigt var vandrarhemmet himla mysigt=)

Ikväll ska jag ut med tjejerna här hemma i Ljusdal innan alla drar iväg åt olika håll, va ett tag sen vi va samlade nu så ska bli skoj! Men först blir det bowling med familjen..

Imorrn bär det av hem till Gävle igen, va väl kanske 3 veckor sen jag var hemma nu så ska bli skönt att få ordning och komma tillbaka till vardagen..

Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0