Svettkram

Jobbat idag.. Mora Träsk på schemat, de är ju för härliga! Alla barn älskar dom=) (även jag)
Innan konserten började fick vi stå och blåsa upp en massa heliumballonger som alla barn skulle få.. de va ungefär 600 barn där!! Snacka om evighetsgöra;) Inget som brukar ingå i vårt jobb, men idag blev de så...
Efteråt var det jag som skulle dela ut blommorna, ni kan ju tänka er hur mysigt de va att få en kram av två genomsvettiga gubbar som hoppat o stutsat i ungefär en timme;)  Jag va dyngsur på kinden o ena halvan av håret.. Härligt!;)

Nu ska jag lägga mig o vila skallen en stund efter alla ungars skrikande.. Sen blir det piffning och sippande på drinkar innan det bär iväg till söder på partajj!=)

Skål o klackarna i taket!;)


Kommentarer
Postat av: Malle

Haha va mysigt att bli nersvettad!

2009-01-31 @ 21:59:23
URL: http://marlenejonsson.blogg.se/
Postat av: Malle igen

Förresten borde du be om typ risktillägg på lönen när sånna incidenter händer :P

2009-01-31 @ 22:00:37
URL: http://marlenejonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0