Vilken stjärna!

HAHAHA! Min syster är ju för rolig ibland! Ikväll var vi i familjen ut och käkade för att fira min examen. När vi var hemma igen fick jag ett grattis-kort som Josse skrivit. Så här började det: "Hipp Pipp Hurra!" Haha.. Vadå Pipp?!! 
Hon har tydligen trott att det är så man säger!! Hon är 20 år och har under dessa år inte fattat att man säger Hipp Hipp Hurra!
Sötnöten!!:)
Jag som hade sagt ifrån att jag inte ville ha nån examenspresent! Ändå fick jag jättefina örhängen av Josse, pengar av mamma o pappa och blommor av de alla 3:)

Nu ska jag gå upp och mysa vid granen med familjen igen!




Kommentarer
Postat av: Elin

Haha men gud vad sött!

2009-12-23 @ 08:31:06
Postat av: Sanna

Hahahahaha

2009-12-23 @ 11:49:31
Postat av: Inkis

Haha fast ärligt talat Linda... Erkänn att det där är något du skulle kunna ha trott oxå? ;) Ni är rätt lika ändå ni Lightvalley-systrar :) God jul på er! Puss och kram

2009-12-23 @ 14:22:45
Postat av: Malle

Haha va roligt!

2009-12-23 @ 16:25:30
URL: http://marlenejonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0