Lycka!

Det flyter på bra nu!
Uppsatsen är färdig, den är godkänd av handledaren så vi ska bara läsa igenom den några ggr imorgon för en sista koll innan vi skickar in den till examinatorn. Det känns underbart!! Eftersom vi blev klara med uppsatsen tidigare än vi trodde så har jag kunnat ta på mig lite jobb den här veckan. Jag hade redan så gott som alla kvällar inbokade på konserthuset, men nu har jag även fått in 2 dagar på förskolan!! Jag behöver alla pengar jag kan få in nu, eftersom januari kommer bli lite knivig utan inkomst.
Men imorrn är jag faktiskt ledig, både på dagen och kvällen.  Dagen ska spenderas på ett fik med Elin, där vi ska läsa igenom uppsatsen ett antal ggr, sen blir det nog lite strosande på stan och njuta av känslan att vi inte behöver ägna en tanke åt ex-arbetet förrän veckan efter då det är opponering. Därefter ska jag möta upp Curry och några till för kvällsfika på stan innan det är dags för Melissa Horn på Spegeln, Lovely!! ÅÅ, det kommer bli en helt magisk kväll!! Jag längtar verkligen!!:)

Nu ska jag dra på mig kavajen och bege mig mot konerthuset. Refreshments på schemat, då blir det garanterat inte en lugn kväll:)



Minusgraderna har ju äntligen kommit också, så nu fattas bara snön! Här är en bild från förra årets vinter hemma i Ljusdal. Så vackert!!


Kommentarer
Postat av: Milla

Gud va skönt för er! Ni har varit så duktiga :) kram!

2009-12-03 @ 16:07:38
URL: http://www.metrobloggen.se/camillaaa

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0