Färdigutbildad!!

Idag har jag köpt mina första julklappar!:) Ska ta en promenad och fixa några till om en stund, sen får resten fixas imorrn om det fortfarande saknas nåt. På måndag styr kosan mot Ljusdal och då måste allt vara klart, för där kan jag inte räkna med att hitta nåt vettigt;)

Igår hade vi en examensceremoni på högskolan, så nu börjar det kännas mer och mer på riktigt. Jag är fasen färdigutbildad nu!! Hur underbart är inte det??!!;) Vi firade med att dricka champagne och gå ut och äta. Vi fyra såklart! Jag, Elin, Carina & Helen. Vi fyra som har hållit ihop under hela högskoletiden. Det kunde inte firas med bättre sällskap:)  

Men jag kan ändå inte förstå att jag är klar!! Helt klar i skolan liksom!! Grundskola, gymnasium OCH högskola! Helt sjukt! Jag är förskollärare nu. FÖRSKOLLÄRARE!! Wehooo!! Jag är utbildad till att arbeta med det jag verkligen vill!! LYCKA!


Kommentarer
Postat av: Emilie

Grattis!! =)

2009-12-19 @ 20:11:23
URL: http://emiliehedberg.blogg.se/
Postat av: Malle

Va härligt =) Om jag inte sagt det förr säger jag det nu. GRATTIS!!!

2009-12-21 @ 14:28:19
URL: http://marlenejonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0