Vilodag!

Idag har det inte varit någonting på schemat för n0llningen, riktigt skönt faktiskt!! Jag är totalt slut, halsen värker, huvudet känns helt snurritgt av all stress och kroppen skriker efter vila. Så, som sagt, väldigt lägligt med en vilodag!

Jag började dagen men en frukostfika på stan med Karin. Såå tråkigt att hon ska flytta till Sthlm, det kommer bli riktigt tomt i stan utan henne:( Självklart ska vi hålla kontakten och ses även fast vi bor i olika städer, men kommer va ovant att inte ha tillgång till närheten på samma sätt!

Sedan mötte jag upp Inkan, Elin o Janki för mys i solen innan det var dax att strosa hem för soffläge och ensamtiden. Tog mig en riktigt lång och skön dusch, sen har jag legat i soffan hela kvällen. Har även tillbringat en hel del telefontid med de jag inte haft tid med under n0llningen. Nu funderar jag faktiskt på att krypa ner i sängen. Praktiken börjar imorrn och då vill jag försöka vara så pigg som möjligt!

Så denna vecka kommer n0llningen varvas med praktik, jag kommer va heeelt slut nästa helg! Men det får helt enkelt vara värt det! Går jag hem i tid på kvällarna så ska jag nog klarat=)

Tack för en riktigt lyckad vecka!!

Natti natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0