Spunnit järnet:)

Jag är nyss hemkommen från ett spinningpass. Att det kan vara så grymt skönt att träna!! Jag tog verkligen ut mig till max ikväll, va heelt slut. Men det är en så jäkla skön känsla efteråt. Nu har jag käkat och slötittat lite på fotbollen, missade ju så gott som hela matchen så då är de inte lika kul o titta..

Tyvärr känner jag av knät nu efter träningen och det känns väl inte så jättekul direkt, har ju klarat mig riktigt bra förut, men vet inte om jag var lite väl taggad ikväll kanske.. Hoppas det inte blir värre bara.
Appropå knät så har jag fått operationstid nu iaf, redan den 17:e sept. Får väl hoppas att det blir nån ordning efter det! Men jag är orolig över narkosen, usch.. sånt skit har ju jag aldrig fått förut! Tänk om man är överkänslig o inte vaknar mer:S
Men äh, hur många är det som drabbas egentligen!?.. Jag är nog en av de som klarar det galant så det är lugnt!=)

Nu ska jag krypa ner under filten och kolla på film!


Kommentarer
Postat av: Malle

Ursäkta, men jag ville bara säga att jag har MYCKET svårt för ordet "gärnet". Finns det ens i ordlistan? Varför inte med J? Är det mig det är fel på? That´s it. Ha det bra :D

2009-08-31 @ 21:30:16
URL: http://marlenejonsson.blogg.se/
Postat av: Emilie

Va inte orolig, Du klarar det galant!! Jag är helt övertygad!

2009-09-01 @ 10:42:02
URL: http://emiliehedberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0