En vecka avklarad!

Nu är första skolveckan över, skönt! Den har innehållit föreläsningar av sämsta klass.. Ibland undrar man om man går på högskolan?!! Vafan, nån enstaka vettig föreläsare lär de ju finnas! Eller?! Nu när det är sista terminen vill man ju ha energi och motivation till att köra på, men istället tappar man den lilla energi man har byggt upp..
Är väl bara att hoppas på att nästa vecka blir vettigare!:)

Nu tar jag iaf helg!! Helgen kommer att ge en hel del åkande, men det får det vara värt!=) Gävle-Sthlm-Gävle-Ljusdal-Gävle.

Nu ska jag packa och förbereda lite o sen ge mig iväg på mitt andra spinningpass! Gick ju faktiskt över förväntan förra gången:)

Trevlig helg!!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Hur var dagens föreläsning? Inget att hänga i julgranen den heller?

2009-08-13 @ 14:21:12
Postat av: Johanna

Ah ok. Då behöver jag inte ha dåligt samvete för att jag skolkade då iaf :P Ja, jag håller med dig - låt oss börja skriva på uppsatsen!!

Ses på måndag, jag börjar bli taggad! :D

2009-08-14 @ 11:23:40
Postat av: Johanna

Ah ok. Då behöver jag inte ha dåligt samvete för att jag skolkade då iaf :P Ja, jag håller med dig - låt oss börja skriva på uppsatsen!!

Ses på måndag, jag börjar bli taggad! :D

2009-08-14 @ 11:23:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0