Vem har rätt?!

Aningen bitter nu.. va iväg till sjukgymnasten efter skolan och tränade.. pratade med honom efteråt och eftersom varken han eller jag tycker att det knappt blivit någon skillnad under dessa veckor, (om inte månader) så ska han kontakta ortopeden igen! 
Sjukgymnasten är ganska säker på att främre korsbandet är skadat och att det även är nåt knas med menisken efter att ha gjort ytterligare undersökningar genom att känna och klämma... 
Fuck!!
Han sa ju så redan från början men jag vägrade ta till mig, jag ville hellre tro på läkaren som sa att det bara var en vridning..
Så nu har sjukgymnasten skickat iväg ett brev till läkaren så jag ska få en ny tid för att göra nånting som jag inte vet vad än.. men nästa vecka ska jag ringa och kolla vad de kommit fram till i alla fall.. vill INTE göra nån jävla operation!! Har aldrig gjort nåt sånt tidigare och vill aldrig görat heller!! Vägra nedsövingar och skit!! Jag blir ju fan rädd då...

Nu ska jag tänka på nåt annat och ta mig en cykeltur till willys för att fylla på kylskåpet!

Kommentarer
Postat av: Madde

Vi får hoppas att sjukgymnasten har fel, operation låter ju inge vidare :(

2009-04-21 @ 19:34:10
URL: http://cochise.blogg.se/
Postat av: Elin

Ifall det är menisken och det blir operation kan du ju trösta dig med att knät blir bra i princip på en gång efter op. Vi hoppas på det bästa!

2009-04-21 @ 20:06:51
Postat av: Anonym

I Ämbarbo, de skulle ha möte så jag hade stängningen =)

2009-04-21 @ 21:00:58
Postat av: J.

Det kommer bli bra de där nu snart ska du se, tur att du har en bra sjukgymnast :)

2009-04-22 @ 01:09:30
URL: http://annanordquist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0