Underbar påskhelg!!

Det har varit dåligt med uppdatering nu.. Men det har funnits så mycket annat att göra än att sitta framför datorn=)

Jag är fortfarande kvar i Ljusdal, har spenderat nästan en vecka här, riktigt skönt!! Har umgåtts med familj, släkt och vänner och haft det stålande bra!
Min älskade syster kom ju och överraskade mig förra veckan hemma i Gävle, det plingar på dörren och där utanför står hon med resväskan, snacka om att jag tappade hakan! Hon som "inte hade tid att komma hem över påsken".. skitunge!!:P Så härligt att få umgås en hel vecka!! Imorrn lämnar vi båda Ljusdal, hon åker tillbaka till Oslo och jag till Gävle.. Där vankas det dammiddag och partyyy! Som jag har längtat efter denna kväll=)Vi har skyhöga förväntningar;)

Nu ska jag gå upp och umgås med familjen, inte så ofta som vi är samlade alla 4 nu för tiden, så man får ta vara på de tillfällen som ges!=)


Kommentarer
Postat av: SaraL

jag vill också gå!! :'(

2009-04-15 @ 13:06:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0