Mailbombning

Idag har jag ringt och mailat runt en massa ansökningar till förskolor om sommarvikariat.. Jag vill INTE vara på ett äldreboende i år igen!! Jag har banne mig gjort mitt bland gamlingarna, jag vill vara bland barn! Så nu hoppas jag på några svar, helst positiva=) Jag vet att det är himla svårt att få komma in och jobba på förskolor under sommaren pga alla hopslagningar, men man läre ju chansa!

Jag ser att solen skiner ute så vore skönt att komma ut en stund, jag har en del plugg att göra också så kanske får bli lite läsning på balkongen. Jag vill att det ska bli riktig sommar nu så man kan ligga ute i boulognern på en filt och njuta!! Tänk er sol, sommarkvällar, grillning, glass, jordgubbar... åå vad jag vill ha sommar nu!
Men som sagt, innan sommarn kommer måste jag få tag på ett sommarjobb också...

Förresten, nån som har ett boende i uppsala som vill ha gäster under sista april?=) Jag och Elin är galet sugna!

Trevlig helg!

Kommentarer
Postat av: Madde

Jobba på Järvzoo i sommar då! :) ams.se

2009-04-17 @ 13:31:23
URL: http://cochise.blogg.se/
Postat av: Madde

ja men de sökte ju en massa personal dit i sommar, reception och allt va det va :P

2009-04-17 @ 14:34:55
URL: http://cochise.blogg.se/
Postat av: Elin

Längtar också till sommar! :) Blir Gävle för mig iaf, så nu jäklar ska du också få jobb! håller tummarna!

Haha, va bra att du lägger ut en efterlysning av boende i uppsala! Hoppas på napp :P

2009-04-18 @ 19:38:29
URL: http://lalalalaloveit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0