Lugn och skön helg!

Sådana här helger är viktiga: Inget alkohol, ingen direkt planering, underbart sällskap, sol, frisk luft och god mat!
Jag har haft en näst intill perfekt helg, den har varit väldigt lugn och skön utan massa måsten.
Fredagskvällen tillbringades hos Karin, vi köpte med mat och hade en skön myskväll.
Igår tog jag bussen till valbo för att för femtioelfte gången lämna in min telefon på lagning.. den här gången fick jag en ny på en gång! Än så länge har den funkat perfa iaf! Får väl se hur länge det varar den här gången:P
Efter lite strosande i valbo bar det iväg till sandviken för fotboll, sen grillning hos Inkan o Patrik.
Idag vaknade jag rätt tidigt, utvilad!! Satte igång med bilduppgifterna och när det var klart blev det fotboll med Johan.. Rätt tråkig match tyvärr och förlust för Gefle..
Mycket fotboll den här helgen alltså, men det kan man inte få för mycket av! Jag längtar till den riktiga värmen är här, fotboll är som bäst under varma sommarkvällar! Finns nog ingen sport som är roligare att titta på faktiskt, det klår nog t.o.m bandy i det sammanhanget;)
Ikväll har vi träffats i gruppen och fixat med vår sånglek och tjattrat av oss lite efter 2 veckor ifrån varann!

Ja det var min helg, hissa era intresseflaggor gott folk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0