I morgonrocksfickan!!

Min mobilladdare har varit borta ett bra tag nu och jag har verkligen vänt upp och ner på hela lägenheten inte bara en gång för att hitta den, men utan resultat!
Idag fick jag ett sms av mamma där det stod att hon hittat den hemma i Ljusdal i morgonrocksfickan.. ehhm? Varför i hela friden har jag lagt den där?!! Aja.. nu är den på väg hit per post iaf=)

Fick även tips av mamma idag att köpa Chisan för min trötthet. Jag har en ständig huvudvärk och går hela tiden och längtar tills det att dags att krypa i säng för att få sova... Fattar inte vad det är för fel? Nu har det ju blivit ljusare och våren har kommit så man borde ju vara piggelin, men jag har en trötthet som vägrar försvinna!
Iaf så var jag nyss ner på affärn och köpte flaskan som mamma tipsade om.. Dra mig baklänges va äckligt de va!!! Riktigt vidrig smak, men är väl bara att bita ihop och svälja:P
Köpte med mig ananas och apelsiner också så nu sitter jag och mumsar på de framför vänner.

Trevlig kväll!

Kommentarer
Postat av: Madde

Du kanske behöver glasögon? :P

2009-04-23 @ 12:36:57
URL: http://cochise.blogg.se/
Postat av: Johanna

Oh! Jag kannske också skulle prova på det då, för jag är så konstigt trött nu. Fattar inte vad det är för fel. Köper man de på apoteket lr?

2009-04-24 @ 16:35:04
URL: http://johannastigson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0