Oväntat besök

Här sitter jag i soffan o har precis ätit frukost, är ledig idag så passar på att mysa lite i morgonrocken innan de är dax att ta tag i dagen.

Ni som har vart hos mig vet att jag bor på tredje våningen.. o då räknar man kanske inte med att nån ska stå utanför o kika in genom fönstret.. men de va just de som hände nyss.. jag höll ju på att flyga högt upp i taket!!

Helt plötsligt ser jag en skugga utanför o nästa sekund står de en karl på en lyftkran alldeles utanför, å då menar jag verkligen alldeles utanför!! säkert bara en halvmeter från fönstret står han o borrar o har sig på balkongen bredvid.. läge att knyta åt morgonrocken o dra ner persiennerna!!

ahhhh!! shit! nu känns de som att han är på väg in hos mig!!  ställningen han står på svajar en hel del..han kommer närmare o närmare.. jag vill inte ha nån inbrakandes genom rutan tack!

fan, ja e rädd nu! försvinn härifrån!!

Kommentarer
Postat av: Milla

haha, mysigt ;)

2008-10-01 @ 11:30:30
URL: http://www.metrobloggen.se/camillaaa
Postat av: Malle

haha scary shit

2008-10-01 @ 18:00:33
URL: http://marlenejonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0