Lättad

Det känns som en stor sten lättat från mina axlar nu!! Tentan är avklarad och jag tror kanske eventuellt förhoppningsvis att jag klarat den...

Nu är det bara redovisningen av temaarbetet kvar på torsdag + att skriva två lärarhandledningar, men de känns som en fis i rymden just nu! Sen blir de ledigt i ungefär en vecka, ska bli underbart!!

Idag har jag o Elin haft en riktigt skön dag=) Efter tentan tog vi en fika i cafeterian, sen bar de av mot stan för lite strosande, lunch på nian, promenad i boulognern, kikade på kryssningar och slutligen herrmiddagsmöte.. 
                                         


     <----- Sötaste vännen som jag spenderat så gott som hela dagen med








Jag har äntligen kommit mig för att lägga in bilder på datorn åxå så nu
finns det en del på facebook, bara att ta sig en titt=)

Kommentarer
Postat av: Diana [LadyDi]

Aaaww...tack söta du =D Det är ju verkligen kallt ute nu så varför inte ha mössa liksom =P

2008-09-23 @ 21:53:49
URL: http://ladydiana.blogg.se/
Postat av: Elin

tack för igår vännen! riktigt soft!

och idag får du stå ut med mig igen ;P haha

2008-09-24 @ 09:21:51
URL: http://lalalalaloveit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0