De va på tiden!

Nu har jag äntligen ett internet som fungerar!!=) De tackar vi Anders för, tänk att de kunde va så enkelt:P Här har jag gått i kanske en månad utan internet o inte fattat vad jag ska göra..Madde o Anders kom förbi på fika idag så han erbjöd sig att kolla min datorn... Det krävdes bara några minuter så visste han hur det skulle åtgärdas.. haha.. Tack tack tack!

Det har ju hänt en hel del sen jag skrev sist, orkar verkligen inte rapportera om det.. Det har iaf vart n0llning, där man träffat många underbara människor, skolan har börjat, (på både gott och ont), jag har börjat träna!!!!!, och jag har fyllt år..
Det känns väldigt bra just ju.. allting flyter på och jag är nöjd med det mesta=)

så.. de får räcka för idag! ska lägga mig o läsa lite plugg nu.. kemi, yej!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0