Dax för en uppdatering

Jag känner mig lite frånvarande från bloggen just nu..

Har lixom inte riktigt tiden o orken till att sitta här o skriva.. skolan tar slut på mig.. varför ska allt komma på en gång?!! på en 5-veckors kurs ska vi ha tre olika slutuppgifter. litteraturredovisning, temaarbete OCH tenta!!

Under en tid har jag nu kännt mig på toppenhumör och allt har flytit på bra.! Kan jag inte få fortsätta ha den känslan.. jag blir så trött på mig själv ibland.. jag ska alltid börja fundera.. kan jag inte bara låta saker och ting vara o bara leva i nuet!!  Ta varje dag som den kommer bara.. jag tror att det har vart allt för bra ett tag.. nån gång måste de ju vända.. egentligen är de ju inget problem jag kan peka på, förutom skolan som tar död på mig just nu.. så vad är det jag tänker på då.. hahaa.. ja säg de! blir inte klok på mig själv ibland...
klockan är mycke också o jag är trött.. kanske beror på de.. vi säger så!=)

lika bra jag lägger ner nu innan de bär iväg allt för långt.. haha..

gonatt gott folk!

Kommentarer
Postat av: Elin

Vet exakt hur du känner dej.

2008-09-18 @ 23:44:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0