Vilket intresse!

Kom nyss hem från det extrainsatta årsmötet för pedagogerna.... vilket fjasko!
Intresse = 0
Vi var 12 st.. de flesta från styrelsen o 2!!! nya.. Väldigt stort intresse i år alltså.. haha.. Pinsamt!

aja.. får väl se vart de hela leder..

Idag har jag haft en skön dag!
Började med en morgonpromenix innan frukost.. jag älskar att starta dagen så. Kliva upp ur sängen, dra på sig myskläder, mössa o vantar, promenad på ungefär 45 min, dusch o en rejäl frukost! Bättre start kan de inte bli=)

Har faktiskt pluggat lite smått idag också.. läst om kolhydrater, protein och fett.. tänkte försöka vara ute i tid för en gångs skull inför tentan nästa fredag.

Nu ska jag nog bara krypa ihop i soffan o mysa ikväll.


Kommentarer
Postat av: Madde

Oj har ni redan tenta i kost och hälsa?! vi har inte börjat med den än :P

vi ses väl på fredag på engmans hoppas jag? :D Puss

2008-10-20 @ 21:56:56
URL: http://cochise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0