Dagens färger: vitt & rött

Herregud, ska det aldrig sluta snöa!?
Visst är det mysigt med snö, men man vet ju ändå att den här snön aldrig kommer att ligga kvar.. om några dar är den säkert borta o det enda som återstår är slask!
Positiv ja är=)
näe men egentligen älskar jag snö, men då ska det vara några minusgrader så att snön stannar kvar, plus att de inte ska blåsa, så att alla snöflingor slipper flyga in i ögonen o ställa till de..
Tänk er kanske 5 minus, solen skiner, de är alldeles vitt på marken o det knastrar under skorna när man går, då är snön underbar!

Vi hade ju tenta idag.. kändes rätt bra faktiskt.. jag har ju pluggat o pluggat men ändå inte kännt mig så förberedd som jag velat.. Men som tur va så var det mycket lättare än jag trodde och alla nästan alla svåra delar som jag kört fast på och blandat ihop var inte med, det tackar vi för!=) Man ska ju inte ta ut nåt i förskott, men det kändes som att jag borde ha klarat de iaf!

Jag har färgat håret idag åxå.. mörkbrunt med ganska mycket röda inslag o slingor med en ljusare nyans.. lite förändring skadar aldrig! =)

Ikväll blir de tjejmys hos Karin, vi ska spela spel, dricka te o bara ha de lugnt o skönt.

Har köpt en en massa klementiner igen, så nu jäklar ska jag bli frisk av all C-vitamin!


Kommentarer
Postat av: Madde

Du ska se hur jag ser ut i ansiktet av alla klementiner vi proppat i oss! prickig som en prickigkorv haha. tack och lov för smink! :P

2008-10-31 @ 20:06:06
URL: http://cochise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0