måndag..

Då var dex över även detta år.. man längtar o längtar till just den helgen, men när man väl är där så går de så jäkla fort! Det har vart en riktigt lyckad helg iaf, dock lite för lite bandytittande för att jag ska vara helt nöjd, men i stort sett har det varit tipptopp! Jag har hunnit med att bara vara hemma o umgås med familjen, festat med mina partypinglor, kollat bandy, och strosat runt på köpingen.. mycket lyckat!

Nu är man tillbax i gävle igen.. Idag har jag haft en "lugnet före stormen-dag"  Vi har ju tenta på fredag så resten av veckan blir de bibblan o tokplugg! Va ner på stan o fikade med Inkan o Elin o sen har jag fixat o grejjat med tjejerna inför herrmiddan..gjort några inköp åså..  vi är så taggade!

Har madde på besök i veckan åxå.. Ska iväg o käka med henne o anders strax.. jag håller på att döö av hunger så jalla jalla tack!

Måndag idag så ki-box på schemat ikväll!

Har lite beslutångest över helgen åxå.. vart ska jag ta vägen?.. Jag vill ju vara både här å där.. gahh!


Nuså.. maaat!

herregud vilket blajinlägg:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0